Post new topic   Reply to topic    AFJ - GW2 Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Kvamme

user avatar

Joined: 20 Nov 2010
Posts: 8

Send private message
Reply with quote

re: merge med ragnarok

0
Jeg snakker for øyeblikket med gm i Ragnok ang et merge mellom afj og rr. Da vi sliter med stor fra fallense med medlemmer og ingen veldig stor interesse med å joint Divine lights så tenkte jeg kanskje rr var et godt alternativ siden dette er et skandinavisk Guild og vi har et samarbeid med de i både aoc og tsw. Er på ferie for øyeblikket men er hjemme på lørdag og vill forhåpentligvis ha en glad melding å komme med, såsant huthur ikke snakker stygt om oss:D


_________________


Kvamme

user avatar

Joined: 20 Nov 2010
Posts: 8

Send private message
Reply with quote

re: merge med ragnarok

0
Vi er hjertelig velkommen til et merge med Ragnarok. Sitter fortsatt på hytta så det vill komme mere informasjon når jeg får kommet meg hjem i morgen. Jeg kommer til å lage en felles post på rekruttering delen som hver enkelt må utdype litt om seg selv. Link til forumet til Ragnarok vill komme i morgen så alle kan få registrert seg og legge til chars så de kan få invitere.


_________________


Kvamme

user avatar

Joined: 20 Nov 2010
Posts: 8

Send private message
Reply with quote

re: merge med ragnarok

0
Alle som vill bli med i en Merge med Ragnarok må registrere seg på http://forum.rr-guild.com/ og komentere rekruitment posten min med litt mere utfyllende informasjon ang seg selv. samt legge til chars osv så de kan få sendt oss et invite:)


_________________


Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    AFJ - GW2 Forum Index -> News All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum